טיפים לבחירת המזגן המתאים ביותר

עומדים לקנות מזגן? קבלו טיפים לבחירת המזגן המתאים ביותר

חשוב לבחור את המזגן המתאים, הכדאי והמשתלם ביותר. לא היקר ביותר, לא בהכרח זה שיש לשכנים שלכם, לא זה שחברים מהללים, זה שייתן לכם מענה מדויק לצרכים שלכם. איך תדעו?  רשמנו בשבילכם 4 נקודות חשובות שיעזרו בקבלת ההחלטה, והם מידת התאמה, טכנולוגיה ופונקציונאליות, אחריות ושירות.

כשאתם הולכים לבחור מזגן, עליכם לבדוק ארבעה דברים שיקבעו עד כמה המזגן יתברר להיות בחירה מוצלחת, לא רק בתקופה הראשונית לאחר ההתקנה, אלא גם בעוד שנים קדימה.

טכנולוגיה, התאמה, אחיות ושירות

תחילה עליכם לוודא שהמזגן שאתם הולכים לקנות פועל על טכנולוגיה מתקדמת וחסכונית. אם חשוב לא להתפשר בעניין הזה, כיוון שכיום המזגנים המתקדמים יותר ברמת טכנולוגיית מערכת הקירור, הם גם ללא ספק היעילים והחסכוניים ביותר.

המזגן צריך להיות מותאם לצורך שלכם, לגודל הדירה שלכם, ולאורח החיים בבית. אם אתם בבית רוב שעות היום, תצטרכו מזגן חזק וחסכוני מבחינת צריכת חשמל.

אם חלק מבני הבית סובלים יותר מקור או מחום, כדאי לפצל את המזגנים למזגני מיני בכל חדר, או למזגן מיני מרכזי חכם, עם ויסות טמפרטורה מותאם בנפרד לכל אזור בבית.

דבר נוסף שחשוב לזכור ולא לוותר על בדיקתו, הוא האחריות על המזגן. מזגן איכותי וטוב הוא מזגן שיגיע עם אחריות מהחברה. על פי חוק, האחריות על המזגן תקפה למשך שנה (מינימום) וישנה אפשרות להרחיב אותה בתשלום נוסף. כמו כן, האחריות תקפה גם על ההתקנה, אותה מקבלים מהחברה.