הכינו מזגנכם לחורף

בית חם מתוחזק במערכת מיזוג אוויר מטופלת

במהלך חילופי העונות, במיוחד במעבר מעונת הקיץ לעונת החורף, כל מערכת מיזוג אוויר, חדשה כישנה, דורשת תחזוקה. מערכת מיזוג האוויר נמצאת בתפוקת שיא במהלך עונת הקיץ, וכאמור פועלת ברוב שעות היממה. לכן, כמו כל מוצר חשמלי, היא עלולה להישחק. על מנת שתוכלו להנות מטמפרטורה חמימה בעונת החורף מבלי להרגיש שאתם נמצאים במדבר היבש, יש לגלות אחריות ולבצע טיפול למערכת מיזוג האוויר בעוד מועד, כבר לקראת סיומה של עונת הסתיו. ההליך אינו מורכב ואינו גוזל זמן רב, אולם, כאמור, חשוב שייעשה על מנת להבטיח עבורכם חורף חמים ונעים.


חלק מההכנה של מערכת מיזוג האוויר, יהיה נקיון הפילטרים. מדובר בניקוי שנעשה מספר פעמים כבר בעונת הקיץ, כחלק מהתחזוקה היומיומית של מערכת מיזוג האוויר. ניקוי הפילטרים נעשה באמצעות מים פושרים בלבד ואינו מצריך שימוש בחומרי ניקוי אגרסיביים.

 

במהלך עונת החורף, אחת לחודש, נסיר את הפילטרים ונבצע ניקוי פנימי של האזור באמצעות מברשת קטנה, אשר תסייע בהסרת לכלוך מאזורים אליהם נתקשה להגיע, כגון חרכים ומסילות. לאחר מכן, נפעיל את מערכת מיזוג האוויר על חימום במצב 'הרצה', על מנת לוודא כי הינה פועלת כנדרש. פעולה זו תאפשר גילוי מקדים של בעיות קיימות אם ישנן וסידורן לפני בואו של החורף.

התותח חזקים במיזוג אוויר