הכינו את המזגן לקיץ

הכינו את המזגן לקיץ – מפעילים את המיזוג לניסיון

לקראת הקיץ חשוב להפעיל את המזגן לניסיון כדי לראות מה מצבו. הפעילו את המזגן על מצב קירור לא צריך לסגור חלונות, לא חייבים להשאיר את המזגן עובד למשך שעות. עושים לו מעין סיבוב ניסיון, כדי לוודא שהכול תקין.

בכל אופן , אם מתגלה תקלה, יהיה לכם מספיק זמן לטפל לפני שנהיה חם מדי, וכל הטכנאים עמוסים בעבודה ולא יוכלו להגיע לעזור לכם מהר.

ניקיון המזגן במקום הראשון

ניקיון יסודי של הפילטרים יבטיח שיפור ניכר באיכות האוויר ממערכת המיזוג, מניעת ריחות לא נעימים מהמזגן והרבה פחות של מזהמים שייפלטו עם האוויר מתעלות האוורור ומפתחי האוורור.

 במידה והמזגן מותקן בתוך הבית חשוב מאוד לנקות גם את קופסת המעטפת שלו.

ישנם תרסיסים מיוחדים לניקוי המזגן שלא מצריכים פירוק, אבל כדי שהחלקים יהיו באמת נקיים, אנו ממליצים תמיד לפרק את הפילטרים ולשטוף אותם היטב באמבטיה או בגינה עד לייבוש, ולהחזירם..

ניקוי הפילטר של המזגן הוא מאוד חשוב כיוון שהפילטר צובר אבק והרבה לכלוך עם הזמן, ולכן עלול להיסתם ולפגוע ביעילות. תפרקו את הפילטרים, שטפו אותם במים פושרים, אין צורך להשתמש בחומר ניקוי כלשהוא ,והשאירו אותם להתייבש היטב. לאחר הייבוש החזירו אותם למקומם. 

התכוננו מראש לקראת הקיץ, תוכלו לנקות לבד את המזגן או להזמין שירות לניקוי וחיטוי המזגן דרכנו – תותח מיזוג אוויר ליצירת קשר לחצו כאן.