אדריכלים ומעצבים

התותח מיזוג אוויר מציעים לכם שירותי ייעוץ בנושא מיזוג אוויר

למבני מגורים, מגדלי יוקרה, משרדים, עסקים, מבני תעשייה, קניונים, בתים פרטיים, בנייה קלה ועוד.
הודות לניסיון עשיר של מעל 30 שנה בתחום ותפעולם של אלפי פרויקטים אשר ביצענו בכל רחבי הארץ, יעידו לקוחותינו המרוצים

אדריכלים ומעצבי פנים

הדור הבא של עולם העיצוב, התכנון והבנייה מצריך שיתוף פעולה בין המערכות השונות

כיום, עיקר עבודתם של אדריכלים ומעצבי פנים אינה מתרכזת אך ורק בהיבט הדקורטיבי של החלל במבנה, אלא גם בכל הנעשה מאחורי הקלעים. ניתן לראות זאת בחיווט החשמל, בהתקנת מערכת האינסטלציה, בהתאמת מערכות מיזוג אוויר ועוד.

באקלים הארץ ישראלי בפרט, נדרשת התייחסות ייחודית להתאמת מערכות מיזוג אוויר ואף העמדת הנושא בראש סדר העדיפויות של האדריכל הנבחר.

על האדריכל לייחס חשיבות לשיקולים כגון חיסכון בחשמל ובכך צמצום צריכת האנרגיה, התקנה נכונה ועוד, אשר משפיעים על הפונקציונאליות של מערכות מיזוג האוויר, ולתת אף מקום לנראות הסופית של המזגן בשילובו עם חלל המבנה.
בתכנון יעיל, האפקטיביות של מערכות מיזוג האוויר לא תפגע בקו העיצובי של חלל המבנה, כך תשמר איכות חיים לצד אסתטיקה.
ניתן לבצע את התכנון המקדים בשיתוף פעולה מלא בין האדריכל הנבחר ליועצי מיזוג האוויר שלנו.
האדריכל הנבחר יהיה כאמור אחראי על פיקוח הליך הבנייה, התאמת מערכת מיזוג האוויר לגודל חלל המבנה, ונראותה מבחינה דקורטיבית לשביעות רצונו של הלקוח.

לכן, בתותח מיזוג אוויר אנו מאמינים כי הדור הבא של עולם העיצוב, התכנון והבנייה, מצריך שיתוף פעולה בין המערכות השונות.

הציבור הרחב מעניק חשיבות רבה להיבט הנוחות ואיכות החיים המלווים את חיי היומיום. חלק אינטגרלי מהשקפת חיים זו, הוא שהבית הוא מקום מפלטו של כל אדם והאווירה השוררת בחלל המגורים משפיעה רבות על הליך ההרגעות שכולנו מצפים לו לאחר יום עבודה ארוך.

ניתן לזהות זאת בהליך רכישת מערכת מיזוג אוויר לבית או בבחינה הרבה שנעשית בזו הקיימת בעת מעבר דירה.
בפרט באקלים הארץ-הישראלי, המאופיין באקלים ים-תיכוני, ההעדפה לרוב תהייה של מערכת מיזוג אוויר אפקטיבית ופונקציונאלית בראש ובראשונה.

זו תצמצם בצריכת אנרגיה ותוביל לחסכון בחשמל וכן תרגיש חלק בלתי נפרד מחלל המגורים.
מערכת מיזוג אוויר זו, היא כזו שכמעט לא שומעים מאחר והיא כל כך שקטה ועם זאת עוצמתית.

כמובן שישנו דגש אף על הההיבט הדקורטיבי, עליו אמונים אדריכלים ומעצבי פנים, ודואגים לכך שההיבט הפונקציונאלי ישתלב בד בבד עם הקו העיצובי של חלל המגורים.
חברת התותח מיזוג אוויר, אינה עוסקת אך רק בייצור ושיווק של מגוון פתרונות למערכות מיזוג אוויר ועיקר עבודתה אינה מסתיימת בהליך ההתקנה. ישנו הליך מקדים שיש לשים עליו דגש על מנת להגיע לתוצאות אידיאליות עוד לפני ההתקנה; כגון מיפוי התשתית, התאמות בהתאם לגודל החלל המיועד למיזוג ועוד. החברה מציעה שירות מקיף של ייעוץ ותכנון יעיל מסוג זה, גם עבור אנשי מקצוע כגון אדריכלים, מעצבי פנים וקבלנים. תכנון מערכות מיזוג מתקדמות מצריך וותק מקצועי, ידע ומיומנות בדגש על לשביעות רצונו של הלקוח.